Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF)
A Deeb-IT Kft. (9751 Vép, Petőfi utca 22., továbbiakban: Szolgáltató) a szolgáltatásait megrendelő ügyfelei (továbbiakban: Megrendelő) részére a Szolgáltatási Szerzõdésben (továbbiakban: Szerzõdésben) meghatározott szolgáltatásokat biztosítja, az érvényes - a weboldalon közzétett - árlistában és a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek szerint.
1. A szolgáltatás tárgya
- A Szolgáltató a Megrendelő részére a Megrendelésben meghatározott szolgáltatásokat biztosítja, amely után a Megrendelő havidíjat vagy éves díjat köteles fizetni.
- Az Megrendelő a Szerzõdés aláírásával elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
2. A szolgáltatás feltételei
- A Szolgáltató vállalja, hogy a szolgáltatás a megrendelés napjától számított 3 munkanapon belül teljes körűen működőképes.
- A Szolgáltató a szolgáltatásra vonatkozólag 98% rendelkezésre állást biztosít az adott év 365 napjára vonatkozóan, amely éves szinten maximum 87,6 óra szolgáltatás kiesést jelent. A rendelkezésre állási időbe a tervszerű karbantartások ideje nem tartozik bele. A karbantartások időpontjáról a Szolgáltató a Megrendelőt előre tájékoztatja.
- A Szolgáltató vállalja, hogy a Megrendelő adatait kizárólag a hatályos adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeli (1992. LXIII. Tv.) , ezeket másnak tovább nem adja.
- A Szolgáltató nem felelős a szerverén elhelyezett dokumentumok tartalmáért.
- A felek megállapodnak, hogy amennyiben a szerződés tárgyát képező szolgáltatás működésével kapcsolatban hibajelenség, illetve minőségi kifogás merülne fel, abban az esetben az észleléstől számított legrövidebb időn belül a Megrendelő azt a Szolgáltató részére a hibajelenség, minőségi kifogás legfontosabb jellemzőivel e-mailben, vagy egyéb, utólag ellenőrizhető módon jelzi. A jelzés megérkezését követően a Szolgáltató köteles a lehető legrövidebb időn belül a hibajelenséget, illetőleg minőségi kifogást megvizsgálni, és azt kijavítani, illetve ezzel kapcsolatosan a Megrendelő részére e-mailben, vagy egyéb utólag ellenőrizhető módon visszajelezni. Amennyiben a hibajelenség, illetve a minőségi kifogás rövid úton nem kijavítható, abban az esetben a Szolgáltató köteles ennek okát a Megrendelő részére visszajelezni, illetve ezzel egyidejűleg megadni azt a határidőt, amely alatt a hibajelenség, illetőleg a minőségi kifogás megszüntethető. Amennyiben a Megrendelő a Szolgáltató fenti visszajelzését nem tartja elfogadhatónak, abban az esetben a felek kötelesek az üggyel kapcsolatban személyesen egyeztetni. Ha ez az egyeztetés nem vezet eredményre, illetve amennyiben a hibajelenség vagy minőségi kifogás olyan súlyos, hogy következtében a szolgáltatás lehetetlenné válik, illetve tartósan annyira gyenge minőségű, ami a lehetetlenné válással egyenértékű, abban az esetben a Megrendelő jogosult jelen szerződést rendkívüli felmondással megszüntetni.
- A Megrendelő köteles a szolgáltatást törvényes és jogszerű célokra, az Internetes társadalom szabályainak megfelelően használni. Tilos a szolgáltatást rágalmazás, uszítás, közszeméremsértés és egyéb törvénybe ütköző célra felhasználni. Tilos továbbá bármely, az Interneten lévő gép erőforrásainak indokolatlan leterhelése, biztonsági hibáinak kihasználása. Ilyen esetekben a Szolgáltatónak joga van a szolgáltatást azonnali hatállyal megszüntetni.
- Szolgáltató kizárja ezzel kapcsolatban teljes felelősségét harmadik személyekkel szemben is, tekintettel arra, hogy az adatforgalom tartalma felett nincs módja bármilyen kontrollt gyakorolni.
- Megrendelő nem jogosult a jelen szolgáltatást semmilyen módon továbbadni, az így okozott kárért felelős. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás használata kizárólag a saját felelősségére történik.
- Megrendelő abban az esetben jogosult kár- vagy egyéb igényt érvényesíteni Szolgáltatóval szemben a szolgáltatás meghibásodásából eredően, amennyiben a Szolgáltató felelőssége kétséget kizáróan bizonyítható.
- Szolgáltató által Megrendelőnek okozott vagyoni és nem vagyoni kártérítés összegét Felek kölcsönös akaratukból az adott szolgáltatás ellenértékének a tárgyidőszakban kiállított számla díjának erejéig korlátozzák. Megrendelő a Szolgáltató kártérítési kötelezettségének korlátozását megrendelésével elfogadja és arányosnak tartja.
- A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, azonban errõl a hatálybalépést megelõzõen honlapján közzétett hír formájában tájékoztatnia kell az ügyfeleit a változás érvénybe lépése elõtt. Az átmeneti 30 napos idõszakban a régi ÁSZF a hatályos, azonban a 30 napon túl külön értesítés nélkül a módosított lép hatályba.
3. A szolgáltatás díja, fizetési feltételek
- A Megrendelő a szolgáltatásért a Szolgáltató díjszabásában foglalt havidíjat vagy éves díjat fizet a szolgáltató számlája alapján. Az előfizetési díjak minden év elején a KSH által előző évre közzétett árindex változás mértékével módosulnak, az előfizető megfelelő tájékoztatása mellett.
- A Szolgáltató a számlázást a megrendeléstől számítótt tárgyidőszak elején végzi.
- A Megrendelő késedelmes fizetése esetén a Szolgáltatónak jogában áll a szolgáltatást ideiglenesen korlátozni, illetve megszüntetni, a mindenkori késedelmi kamatot felszámítani.
- A befizetés elmulasztásával az előfizetői jogviszony nem szűnik meg automatikusan, a havi díjak az előfizetői szerződés felmondásáig számlázásra kerülnek.
- A Szolgáltatónak jogában áll a díjakat egyoldalúan módosítani, erről a Megrendelőt köteles egy hónappal a módosítás előtt értesíteni.
- Szolgáltató kizárólag a teljes összegében kifizetett szolgáltatást köteles meghosszabbítani.
- A lejárati határidőig teljes összegében ki nem fizetett szolgáltatás annak lejárati napján megszüntetésre kerül. A szolgáltatások megszüntetését követő újraaktiválást Szolgáltató kizárólag az eredeti teljes összeg, továbbá az eseti ún. visszakapcsolási díj megfizetését követően köteles teljesíteni. Az eseti visszakpcsolási díj mértékéről kérjük minden esetben előre tájékozódjon!
- Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan esetekben, amikor a díjfizetési kötelezettségről a hibásan megadott, vagy megszűnt kapcsolattartói elérhetőség miatt nem értesült időben a Megrendelő és a szolgáltatás megszüntetésre került.
- A túlfizetés esetében Megrendelő élhet az ún. beszámítás lehetőségével is, miszerint a túlfizetett összeget, mint pozitív folyószámla egyenleges tartjuk nyilván és a következő megújításkor, vagy új szolgáltatás megrendelésekor számítjuk be. A beszámítás minden esetben díjmentes.
4. A Szerződés időtartama, felmondása, egyebek
- A jelen szerződés határozott időre szól, időtartama 1 év. A határozott időtartamra létrejött Szerződés a határozott időtartam lejártakor automatikusan határozatlan idejű szerződéssé alakul át az Előfizető külön értesítése nélkül.
- A szerződést mindkét fél indoklás nélkül jogosult felmondani a hónap utolsó napjával.
- A Szolgáltató azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést, amennyiben megrendelő fizetési kötelezettségének szolgáltató kétszeri írásos felszólítása ellenére sem tesz eleget. Szolgáltató jogosult továbbá azonnali hatállyal felmondani a szerződést, amennyiben a 2/f pontban foglalt tiltott tevékenységre utaló bármilyen jelet észlel.
- A szerződés felmondása a Megrendelőt nem mentesíti a felmondás napjáig keletkezett fizetési kötelezettségek alól.
- A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar Ptk. és más vonatkozó jogszabályok, továbbá a hatályos magyar Internet szabványok alkalmazandók.
- Amennyiben a jelen szerződés bármely pontja érvénytelen, úgy az egész szerződés nem válik érvénytelenné.
- Felek bármifajta jogvita esetén kikötik, hogy a Szolgáltató székhelye szerint hatáskörrel rendelkezõ bíróság kizárólagos illetékességét, amennyiben vitájukat elsődlegesen békés úton nem tudják rendezni.
Utolsó módosítás: 2009. január 19.